Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejPoprawa produktywności systemu poprzez refaktoryzację
Przeprowadziliśmy proces re-architektury systemu w firmie Education First, który wpłynął na poprawę jego produktywności, szybkości i wydajności oraz zapewnił łatwość utrzymania.
Zobacz więcejSkrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów
W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejPoprawa produktywności systemu poprzez refaktoryzację
Przeprowadziliśmy proces re-architektury systemu w firmie Education First, który wpłynął na poprawę jego produktywności, szybkości i wydajności oraz zapewnił łatwość utrzymania.
Zobacz więcejSkrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów
W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejPoprawa produktywności systemu poprzez refaktoryzację
Przeprowadziliśmy proces re-architektury systemu w firmie Education First, który wpłynął na poprawę jego produktywności, szybkości i wydajności oraz zapewnił łatwość utrzymania.
Zobacz więcejSkrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów
W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejPoprawa produktywności systemu poprzez refaktoryzację
Przeprowadziliśmy proces re-architektury systemu w firmie Education First, który wpłynął na poprawę jego produktywności, szybkości i wydajności oraz zapewnił łatwość utrzymania.
Zobacz więcejSkrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów
W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejPoprawa produktywności systemu poprzez refaktoryzację
Przeprowadziliśmy proces re-architektury systemu w firmie Education First, który wpłynął na poprawę jego produktywności, szybkości i wydajności oraz zapewnił łatwość utrzymania.
Zobacz więcejSkrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów
W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejPoprawa produktywności systemu poprzez refaktoryzację
Przeprowadziliśmy proces re-architektury systemu w firmie Education First, który wpłynął na poprawę jego produktywności, szybkości i wydajności oraz zapewnił łatwość utrzymania.
Zobacz więcejSkrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów
W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejPoprawa produktywności systemu poprzez refaktoryzację
Przeprowadziliśmy proces re-architektury systemu w firmie Education First, który wpłynął na poprawę jego produktywności, szybkości i wydajności oraz zapewnił łatwość utrzymania.
Zobacz więcejSkrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów
W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejPoprawa produktywności systemu poprzez refaktoryzację
Przeprowadziliśmy proces re-architektury systemu w firmie Education First, który wpłynął na poprawę jego produktywności, szybkości i wydajności oraz zapewnił łatwość utrzymania.
Zobacz więcejSkrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów
W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...
Zobacz więcej