Nasze kompetencje
Jako firma dostarczamy kompleksowe usługi z zakresu budowy i wdrażania rozwiązań na platformie Salesforce. Dzięki zdobytej wiedzy i bogatemu doświadczeniu pomagamy naszym klientom w uzyskaniu możliwie jak największych zysków z inwestycji w nowe rozwiązania. Nasz zespół zajmuje się implementacją rozwiązań na platformie Salesforce od 9 lat. Nasze doświadczenie obejmuje rozwiązania w ramach produktu Sales Cloud, ale też Community Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, Pardot, CPQ i Field Service Lightning. Potrafimy maksymalnie wykorzystać możliwości platformy, a w razie potrzeby jesteśmy w stanie rozszerzyć ją o zewnętrzne systemy wspierające rozwiązanie Salesforce.
Sales Cloud
Sales Cloud
Elastyczny i konfigurowalny system CRM, który kompleksowo realizuje potrzeby biznesowe. Korzystają z niego zarówno duże, średnie jak i małe przedsiębiorstwa. Sales Cloud dostarcza dane i informacje Twoich klientów, tworząc w przejrzysty sposób widok 360 stopni. Rozwiązanie pozwala usprawnić biznes w obszarze sprzedaży i zyskać znaczną przewagę nad konkurencją, a przede wszystkim zapewnić właściwą i jeszcze lepszą obsługę swoim klientom. Osoba obsługująca przyszłego klienta widzi z poziomu aplikacji wszystkie kroki, które musi wykonać, aby przeprowadzić konwersję. Po udanej kwalifikacji lead może być natychmiastowo przekonwertowany do klienta i szansy sprzedażowej, nazywanej Opportunity. Mechanizm konwersji pozwala na bardzo łatwe raportowanie skuteczności konwersji klientów, świadczące o ogólnej kondycji zespołu sprzedażowego. W przypadku bardziej skomplikowanego modelu sprzedażowego, można rozszerzyć platformę o produkt CPQ (Configure Price Quote), który zawiera rozbudowane moduły z zakresu konfiguracji produktów, cenników oraz generowania faktur.
Pardot
Pardot
Platforma będąca częścią Sales Cloud i służąca do automatyzacji marketingu. Umożliwia wysyłanie automatycznych mailingów, przeprowadzanie targetowanych kampanii e-mailowych i zarządzanie procesem pozyskiwania nowych klientów przez działy marketingu i sprzedaży. Korzystanie z aplikacji Pardot daje sprzedawcom narzędzia potrzebne do znajdowania najlepszych potencjalnych klientów oraz szybszego zawierania transakcji. Pardot umożliwia także śledzenie skuteczność kampanii za pomocą konfigurowalnych pulpitów nawigacyjnych. Dzięki temu w prosty sposób można sprawdzić, które kampanie przynoszą oczekiwane efekty oraz obliczyć ROI z działań marketingowych.
Marketing Cloud
Marketing Cloud
Platforma umożliwiająca tworzenie spersonalizowanych kampanii marketingowych oraz docieranie z nimi do konkretnego Klienta przy pomocy wielu kanałów (m.in. e-mail, portale społecznościowe, strony internetowe). Umożliwia analizę zachowań klienta i na tej podstawie prezentowanie określonych treści. Platforma daje możliwość komunikacji marketingowej w czasie rzeczywistym poprzez system notyfikacji. W jej ramach mamy do wyboru kilka interesujących modułów i aplikacji. Wśród nich znajdziemy m.in. moduł Predictive Intelligence, który na podstawie analizy zachowania klientów na stronie wyświetla rekomendacje dotyczące produktów lub konkretnych artykułów. To doskonałe rozwiązanie np. dla sklepów internetowych. Journey Builder to potężne narzędzie, które pozwala budować silne relacje z klientami i reagować na ich aktywność w sieci. Kolejnym modułem jest Social Studio - aplikacja do zarządzania mediami społecznościowymi.
Service Cloud
Service Cloud
Za pomocą tej platformy można szybko i skutecznie udzielać wsparcia serwisowego swoim klientom. Service Cloud pozwala na właściwą personalizację klienta i skrócenie czasu obsługi zgłoszeń. Agenci zostają wyposażeni w zaawansowane narzędzia komunikacyjne takie, jak wiadomości mobilne, czat internetowy oraz media społecznościowe. Ponadto platforma ułatwia codzienną pracę agentom terenowym, dyspozytorom i obsłudze technicznej. Umożliwia planowanie w systemie opartym na sztucznej inteligencji, optymalizację zasobów, dostęp do harmonogramów zadań i prac, tworzenie i zarządzanie bazą wiedzy i to zarówno w wersji online jak i offline. Platforma Service Cloud umożliwia także inteligentniejsze śledzenie zgłoszeń i zarządzanie poprzez dowolne kanały komunikacji z Twoim klientem.
Community Cloud
Community Cloud
W ramach tego produktu można tworzyć ogólnodostępny portal będący kanałem komunikacyjnym pomiędzy klientem, a Twoim zespołem. Dodatkowo moduł Chatter umożliwia kontakt z innymi użytkownikami, tworzenie konwersacji, idei, ocenianie odpowiedzi innych użytkowników. Dostępne z dowolnego urządzenia. W ramach Community Cloud jej użytkownicy mają możliwość czatowania i udostępniania ekranu oraz wymiany danych oraz obrazów w czasie rzeczywistym. Platforma umożliwia zarządzanie relacjami z klientami oraz oferuje im możliwość wyszukiwania informacji i komunikowania się z innymi. Platforma Community Cloud to także doskonałe rozwiązanie dla pracowników, którzy mogą wykorzystać ją do komunikacji w ramach pomocy technicznej, zarządzania zasobami ludzkimi oraz usprawnienia współpracy pomiędzy rozproszonymi zespołami. Ponadto kierownictwo może używać platformy do skutecznej komunikacji z partnerami handlowymi oraz innymi podmiotami zewnętrznymi.

Wybrane realizacje

Bezpieczna forma wymiany informacji

Wdrożyliśmy nową wersję systemu automatyzującego wymianę informacji między bankami, który jest znacznie lepiej dostosowany do potrzeb klienta niż gotowe „pudełkowe” rozwiązania.

BankingJava
Zobacz więcej

Uporządkowanie danych po fuzji banków

Wprowadziliśmy najnowocześniejsze narzędzia Business Intelligence oraz zaoferowaliśmy szkolenia i bieżące wsparcie dla problemów pojawiających się podczas codziennej pracy.

BankingBusiness Intelligence
Zobacz więcej

Szybsza komunikacja dzięki aplikacji

Rozszerzyliśmy aktualne kanały komunikacji i stworzyliśmy aplikację mobilną usprawniającą kontakt pomiędzy właścicielem/zarządcą danego obiektu noclegowego, a turystą.

Mobile AppsTourism
Zobacz więcej

Bezpieczna forma wymiany informacji

Wdrożyliśmy nową wersję systemu automatyzującego wymianę informacji między bankami, który jest znacznie lepiej dostosowany do potrzeb klienta niż gotowe „pudełkowe” rozwiązania.

BankingJava
Zobacz więcej

Uporządkowanie danych po fuzji banków

Wprowadziliśmy najnowocześniejsze narzędzia Business Intelligence oraz zaoferowaliśmy szkolenia i bieżące wsparcie dla problemów pojawiających się podczas codziennej pracy.

BankingBusiness Intelligence
Zobacz więcej

Szybsza komunikacja dzięki aplikacji

Rozszerzyliśmy aktualne kanały komunikacji i stworzyliśmy aplikację mobilną usprawniającą kontakt pomiędzy właścicielem/zarządcą danego obiektu noclegowego, a turystą.

Mobile AppsTourism
Zobacz więcej
Ta strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Akceptuję