Zaufaj naszemu doświadczeniu i postaw na wiedzę ekspertów

Zaufaj naszemu doświadczeniu i postaw na wiedzę ekspertów

Już od 14 lat zajmujemy się rozwojem oprogramowania u naszych klientów w ramach usługi outsourcingu. Nasze portfolio skupia obecnie ponad 70 firm. Wśród nich znalazły się polskie i międzynarodowe marki reprezentujące wiele branż, między innymi finansową, bankową, edukacyjną, energetyczną, automotive, turystyczną, loteryjną oraz ubezpieczeniową. Od wielu lat z powodzeniem realizujemy także projekty dla sektora publicznego. Kluczowe jest dla nas utrzymywanie długofalowych relacji z klientami. Ich podstawą jest zaufanie, które budujemy świadomie i konsekwentnie.

JAVA

.NET

Salesforce

Business Intelligence

Front-end

Project Management

Testing

Analysis

UX

Wybierzemy model współpracy dopasowany do Twoich potrzeb i specyfiki projektu

Wybierzemy model współpracy dopasowany do Twoich potrzeb i specyfiki projektu

Nasze usługi zapewnią Twojej firmie dostęp do innowacyjnych rozwiązań biznesowych przy zachowaniu doskonałej kontroli kosztów. Realizujemy projekty w modelu outsourcingu pojedynczych ekspertów, team leasingu i managed services. Jesteśmy w stanie uruchomić profesjonalne centrum kompetencyjne w dowolnym miejscu Polski – w odpowiedzi na Twoje potrzeby. Proponujemy zarówno pracę zdalną, świadczoną z naszych nowoczesnych oddziałów, jak i usługi realizowane bezpośrednio w siedzibie Twojej firmy. Możesz liczyć na nasze stałe wsparcie.
Zyskaj błyskawiczny dostęp do najlepszych specjalistów na rynku

Zyskaj błyskawiczny dostęp do najlepszych specjalistów na rynku

Stale inwestujemy w kadrę. Stawiamy na długotrwałą współpracę z naszymi pracownikami, dzięki czemu Twoja firma ma gwarancję współpracy z solidnym partnerem biznesowym. W nowoczesnych centrach kompetencyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Lublinie, Kielcach, Białymstoku oraz Poznaniu zatrudniamy ponad 800 osób. Nawet jeśli nie mamy akurat w zespole specjalistów, których potrzebujesz, nasz dział HR pozyska najlepszych ludzi z rynku. Mamy wieloletnie doświadczenie w selekcji ekspertów IT i umiejętnie weryfikujemy ich wiedzę. Powierzając nam realizację usług rekrutacyjnych, zyskasz więcej czasu na to, aby skupić się na rozwoju i realizacji celów biznesowych Twojej firmy.

Wybrane realizacje

Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

Salesforce CommunitiesService Cloud
Zobacz więcej

Uporządkowanie danych po fuzji banków

Wprowadziliśmy najnowocześniejsze narzędzia Business Intelligence oraz zaoferowaliśmy szkolenia i bieżące wsparcie dla problemów pojawiających się podczas codziennej pracy.

BankingBusiness Intelligence
Zobacz więcej

Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

CSSDesign ThinkingFigma
Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Uporządkowanie danych po fuzji banków

    Wprowadziliśmy najnowocześniejsze narzędzia Business Intelligence oraz zaoferowaliśmy szkolenia i bieżące wsparcie dla problemów pojawiających się podczas codziennej pracy.

    BankingBusiness Intelligence
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Uporządkowanie danych po fuzji banków

    Wprowadziliśmy najnowocześniejsze narzędzia Business Intelligence oraz zaoferowaliśmy szkolenia i bieżące wsparcie dla problemów pojawiających się podczas codziennej pracy.

    BankingBusiness Intelligence
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Uporządkowanie danych po fuzji banków

    Wprowadziliśmy najnowocześniejsze narzędzia Business Intelligence oraz zaoferowaliśmy szkolenia i bieżące wsparcie dla problemów pojawiających się podczas codziennej pracy.

    BankingBusiness Intelligence
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Uporządkowanie danych po fuzji banków

    Wprowadziliśmy najnowocześniejsze narzędzia Business Intelligence oraz zaoferowaliśmy szkolenia i bieżące wsparcie dla problemów pojawiających się podczas codziennej pracy.

    BankingBusiness Intelligence
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Uporządkowanie danych po fuzji banków

    Wprowadziliśmy najnowocześniejsze narzędzia Business Intelligence oraz zaoferowaliśmy szkolenia i bieżące wsparcie dla problemów pojawiających się podczas codziennej pracy.

    BankingBusiness Intelligence
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Uporządkowanie danych po fuzji banków

    Wprowadziliśmy najnowocześniejsze narzędzia Business Intelligence oraz zaoferowaliśmy szkolenia i bieżące wsparcie dla problemów pojawiających się podczas codziennej pracy.

    BankingBusiness Intelligence
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Uporządkowanie danych po fuzji banków

    Wprowadziliśmy najnowocześniejsze narzędzia Business Intelligence oraz zaoferowaliśmy szkolenia i bieżące wsparcie dla problemów pojawiających się podczas codziennej pracy.

    BankingBusiness Intelligence
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
Ta strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Akceptuję