Nazwa projektu

Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

Branża

organizacje pożytku publicznego

Klient

Instytut Humanites, to organizacja pożytku publicznego wspierająca rozwój społeczeństwa i kapitału społecznego oraz jego transformację w obliczu globalnych trendów, a w szczególności skutków Rewolucji Technologicznej. Najbardziej znane programy to: Dwie godziny dla rodziny, APLO oraz Konferencje liderów biznesu.

layout docs

Wyzwania

Klient nie posiadał jednego systemu umożliwiającego łatwe zarządzanie danymi swoich klientów oraz innymi informacjami ważnymi z punktu widzenia prowadzonych projektów. Dane były rozproszone i znajdowały się w różnych bazach i plikach. Dodatkowo klient poszukiwał narzędzia umożliwiającego łatwe tworzenie wiadomości elektronicznych i wysyłania ich w zautomatyzowany sposób do wyselekcjonowanej grupy odbiorców

Rozwiązania

Zespół projektowy przygotował rozwiązanie działające na platformie Salesforce z zainstalowanym dodatkowym pakietem Nonprofit Success Pack. Dzięki wykorzystanemu rozwiązaniu klient uzyskał możliwość importu własnych baz danych do jednej wspólnej bazy, integrację z rozwiązaniami stworzonymi w WordPress oraz podgląd do danych finansowych organizacji.

Efekty

W CRMie został przygotowany pełen model bazy danych, który zawiera wszystkie niezbędne dane historyczne potrzebne klientowi. Ponadto jest on skalowalny, co ułatwi jego obsługę w przyszłości. Powstała dzięki temu możliwość generowania wszelkiego rodzaju raportów dla kierowników projektów oraz zarządu klienta, co znacznie zmniejsza nakład pracy poszczególnych pracowników. Dodatkowo klient zyskał możliwość użytkowania bardzo zaawansowanej platformy dla wszystkich swoich pracowników, co zostało należycie skonfigurowane przez zespół projektowy zgodnie z przedstawionymi wymaganiami. Ponadto poprzez integrację z internetowym sklepem klienta pojawiła się możliwość bieżącego monitoringu finansów dla spływających zamówień. Zgodnie z potrzebami, został również stworzony komponent umożliwiający automatyzację wysyłania spersonalizowanych wiadomości email do dedykowanej grupy odbiorców.

W efekcie wdrożenia Salesforce w organizacji klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi swoich klientów, projektów, programów i finansów.

Nowa odsłona systemu do rezerwacji

Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

EducationSalesforceUX
Zobacz więcej

Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

EnergeticsJavaSystem Development
Zobacz więcej

Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

OPPSalesforceSystem Development
Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
Ta strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Akceptuję