Nazwa projektu

Kompleksowa obsługa wniosków

Branża

Administracja publiczna

Klient

Polski urząd administracji rządowej obsługujący ministra właściwego do spraw dwóch działów administracji rządowej: budownictwo, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz mieszkalnictwo, a także rozwój regionalny.

layout docs

Wyzwania

Umożliwienie przygotowania i złożenia wniosku o dofinansowanie projektu do właściwej instytucji pośredniczącej.

Umożliwienie pracy równoległej nad wnioskiem.

Umożliwienie przeprowadzenia oceny formalnej, merytorycznej i strategicznej złożonego wniosku.

Umożliwienie wieloetapowej akceptacji wniosku opartej na dedykowanym obiegu dla danego typu wniosku.

Rozwiązania

Przeprowadzenie analizy, zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie produkcyjne systemu umożliwiającego kompleksową obsługę procesu ubiegania się o środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014 – 2020 w ramach Programu Wiedza Edukacja Rozwój.

Efekty

System umożliwił dowolnemu beneficjentowi w Polsce korzystającemu z przeglądarki internetowej przygotowanie i złożenie wniosku o dofinansowanie. Użytkownik ma do dyspozycji przejrzysty i w pełni responsywny interfejs zgodny ze standardami W3C, HTML5, WCAG 2.0. Serwis został dostosowany dla osób niewidomych i niedowidzących.

Aplikacja przeszła pozytywnie szereg testów penetracyjnych, których celem była identyfikacja jak największej liczby podatności, z naciskiem na następujące obszary funkcjonowania systemów i infrastruktury: logika biznesowa aplikacji, mechanizmy uwierzytelniania i autoryzacji, mechanizmy zarządzania sesjami użytkownika, mechanizmy walidacji danych pochodzących z niezaufanych źródeł, konfiguracje usług sieciowych, aktualność wykorzystywanego oprogramowania, odporność na typowe ataki webowe (np. XSS, CSRF, SQL Injection, File inclusion, Information disclosure).

System został wdrożony produkcyjnie w instytucjach administracji państwowej w różnych częściach kraju. Obecnie obsługuje dziesiątki tysięcy użytkowników jednocześnie. Jest w pełni kompatybilny ze standardami elektronicznego podpisywania dokumentów (ePUAP/Profil Zaufany i Szafir SDK).

Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

SalesforceService Cloud
Zobacz więcej

Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

Salesforce CommunitiesService Cloud
Zobacz więcej

Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

CSSDesign ThinkingFigma
Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
Ta strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Akceptuję