Nazwa projektu

Kompleksowa obsługa wniosków

Branża

Administracja publiczna

Klient

Polski urząd administracji rządowej obsługujący ministra właściwego do spraw dwóch działów administracji rządowej: budownictwo, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz mieszkalnictwo, a także rozwój regionalny.

layout docs

Wyzwania

Umożliwienie przygotowania i złożenia wniosku o dofinansowanie projektu do właściwej instytucji pośredniczącej.

Umożliwienie pracy równoległej nad wnioskiem.

Umożliwienie przeprowadzenia oceny formalnej, merytorycznej i strategicznej złożonego wniosku.

Umożliwienie wieloetapowej akceptacji wniosku opartej na dedykowanym obiegu dla danego typu wniosku.

Rozwiązania

Przeprowadzenie analizy, zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie produkcyjne systemu umożliwiającego kompleksową obsługę procesu ubiegania się o środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014 – 2020 w ramach Programu Wiedza Edukacja Rozwój.

Efekty

System umożliwił dowolnemu beneficjentowi w Polsce korzystającemu z przeglądarki internetowej przygotowanie i złożenie wniosku o dofinansowanie. Użytkownik ma do dyspozycji przejrzysty i w pełni responsywny interfejs zgodny ze standardami W3C, HTML5, WCAG 2.0. Serwis został dostosowany dla osób niewidomych i niedowidzących.

Aplikacja przeszła pozytywnie szereg testów penetracyjnych, których celem była identyfikacja jak największej liczby podatności, z naciskiem na następujące obszary funkcjonowania systemów i infrastruktury: logika biznesowa aplikacji, mechanizmy uwierzytelniania i autoryzacji, mechanizmy zarządzania sesjami użytkownika, mechanizmy walidacji danych pochodzących z niezaufanych źródeł, konfiguracje usług sieciowych, aktualność wykorzystywanego oprogramowania, odporność na typowe ataki webowe (np. XSS, CSRF, SQL Injection, File inclusion, Information disclosure).

System został wdrożony produkcyjnie w instytucjach administracji państwowej w różnych częściach kraju. Obecnie obsługuje dziesiątki tysięcy użytkowników jednocześnie. Jest w pełni kompatybilny ze standardami elektronicznego podpisywania dokumentów (ePUAP/Profil Zaufany i Szafir SDK).

Nowa odsłona systemu do rezerwacji

Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

EducationSalesforceUX
Zobacz więcej

Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

EnergeticsJavaSystem Development
Zobacz więcej

Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

OPPSalesforceSystem Development
Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
Ta strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Akceptuję