Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów
elektroniczna
Harman International jest amerykańską firmą, która produkuje, projektuje i konstruuje produkty dla producentów samochodów, konsumentów i przedsiębiorstw na całym świecie. Firma powstała w 1980 roku i znana jest ze stworzenia takich marek jak Harman Kardon, JBL, AKG lub Bang & Olufsen.
Do czasu wdrożenia pracownicy Klienta korzystali jedynie z Microsoft Outlook do obsługi zgłoszeń klientów. Nasz zespół miał zaprojektować i wdrożyć nowe rozwiązanie, które miało być proste i intuicyjne w korzystaniu tak jak Outlook, oraz maksymalnie automatyzować pracę zespołu. Kolejnym wyznawaniem było wykonanie migracji wszystkich wiadomości e-mail z ostatnich dwóch miesięcy do środowiska Salesforce.
Celem projektu było wdrożenie procesu obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadzenie migracji danych z Outlook. Dzięki przygotowanemu rozwiązaniu zgłoszenia są automatycznie kategoryzowane i przypisywane do odpowiednich zespołów. Rozbudowany moduł powiadomień i wykrywania duplikatów pozwolił na skrócenie czasu obsługi zgłoszeń. Dodatkowo przygotowany moduł raportowy pozwala na bieżąco badać efektywność pracy zespołu.
W trzy miesiące zespół zaprojektował, stworzył i wdrożył projekt na środowisko produkcyjne. Dzięki przeprowadzonym szkoleniom i szybkiej migracji zespół Klienta w mniej niż miesiąc osiągnął dotychczasową efektywność. Natomiast w kolejnych tygodniach zespół znacząco przyspieszył swoją pracę dzięki wdrożonemu rozwiązaniu.