elektroniczna
Harman International jest amerykańską firmą, która produkuje, projektuje i konstruuje produkty dla producentów samochodów, konsumentów i przedsiębiorstw na całym świecie. Firma powstała w 1980 roku i znana jest ze stworzenia takich marek jak Harman Kardon, JBL, AKG lub Bang & Olufsen.
Do czasu wdrożenia pracownicy Klienta korzystali jedynie z Microsoft Outlook do obsługi zgłoszeń klientów. Nasz zespół miał zaprojektować i wdrożyć nowe rozwiązanie, które miało być proste i intuicyjne w korzystaniu tak jak Outlook, oraz maksymalnie automatyzować pracę zespołu. Kolejnym wyznawaniem było wykonanie migracji wszystkich wiadomości e-mail z ostatnich dwóch miesięcy do środowiska Salesforce.
Celem projektu było wdrożenie procesu obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadzenie migracji danych z Outlook. Dzięki przygotowanemu rozwiązaniu zgłoszenia są automatycznie kategoryzowane i przypisywane do odpowiednich zespołów. Rozbudowany moduł powiadomień i wykrywania duplikatów pozwolił na skrócenie czasu obsługi zgłoszeń. Dodatkowo przygotowany moduł raportowy pozwala na bieżąco badać efektywność pracy zespołu.
W trzy miesiące zespół zaprojektował, stworzył i wdrożył projekt na środowisko produkcyjne. Dzięki przeprowadzonym szkoleniom i szybkiej migracji zespół Klienta w mniej niż miesiąc osiągnął dotychczasową efektywność. Natomiast w kolejnych tygodniach zespół znacząco przyspieszył swoją pracę dzięki wdrożonemu rozwiązaniu.
Nowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcej