Nieruchomości
Hanesco to spółka zajmująca się inwestowaniem i zarządzaniem nieruchomościami. Jest liderem w sektorze deweloperskim na terenie Lublina. Obecnie jej działalność koncentruje na segmencie budynków komercyjnych. W ofercie posiada wysokiej jakości powierzchnie biurowe, handlowe, usługowe oraz magazynowe.
Stworzenie platformy do zarządzania nieruchomościami będącymi w portfelu spółki, jak i zbadanie potencjału na rynku na komercjalizację rozwiązania. Jednym z kluczowych wyzwań stojących przed Britenet było przeprowadzanie serii wywiadów z potencjalnymi klientami oraz zaprojektowanie interfejsu aplikacji.
Zaprojektowanie interfejsu aplikacji odbyło się przy zastosowaniu wywiadów pogłębionych z klientami z elementami Design Thinking. Następnie został przeprowadzony warsztat Scoping Session, dzięki któremu w ciągu dwóch dni wspólnie z klientem przygotowano i potwierdzono scope produktu. Następnie zaprojektowano design aplikacji. Klient uczestniczył w procesie i dzięki stałej komunikacji i bieżącemu zbieraniu feedbacku, projekt został zakończony sukcesem. Zespół UX Britenet udowodnił, że można w krótkim 3-tygodniowym okresie: zbadać potrzeby użytkowników, zaangażować interesariuszy po stronie klienta, stworzyć funkcjonalny design a nawet zakodować część frontendu aplikacji.
Hanesco Nieruchomości otrzymało design aplikacji, wyniki badań i potwierdzenie z rynku, że platforma ma potencjał do odniesienia sukcesu rynkowego. Projekt obecnie jest gotowy do technologicznej realizacji.
Nowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcej