Nazwa projektu

Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

Branża

Nieruchomości

Klient

Hanesco to spółka zajmująca się inwestowaniem i zarządzaniem nieruchomościami. Jest liderem w sektorze deweloperskim na terenie Lublina. Obecnie jej działalność koncentruje na segmencie budynków komercyjnych. W ofercie posiada wysokiej jakości powierzchnie biurowe, handlowe, usługowe oraz magazynowe.

layout docs

Wyzwania

Stworzenie platformy do zarządzania nieruchomościami będącymi w portfelu spółki, jak i zbadanie potencjału na rynku na komercjalizację rozwiązania. Jednym z kluczowych wyzwań stojących przed Britenet było przeprowadzanie serii wywiadów z potencjalnymi klientami oraz zaprojektowanie interfejsu aplikacji.

Rozwiązania

Zaprojektowanie interfejsu aplikacji odbyło się przy zastosowaniu wywiadów pogłębionych z klientami z elementami Design Thinking. Następnie został przeprowadzony warsztat Scoping Session, dzięki któremu w ciągu dwóch dni wspólnie z klientem przygotowano i potwierdzono scope produktu. Następnie zaprojektowano design aplikacji. Klient uczestniczył w procesie i dzięki stałej komunikacji i bieżącemu zbieraniu feedbacku, projekt został zakończony sukcesem. Zespół UX Britenet udowodnił, że można w krótkim 3-tygodniowym okresie: zbadać potrzeby użytkowników, zaangażować interesariuszy po stronie klienta, stworzyć funkcjonalny design a nawet zakodować część frontendu aplikacji.

Efekty

Hanesco Nieruchomości otrzymało design aplikacji, wyniki badań i potwierdzenie z rynku, że platforma ma potencjał do odniesienia sukcesu rynkowego. Projekt obecnie jest gotowy do technologicznej realizacji.

Nowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
EducationSalesforceUX
Zobacz więcej
Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
EnergeticsJavaSystem Development
Zobacz więcej
Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
OPPSalesforceSystem Development
Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji
    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji
    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji
    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji
    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji
    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji
    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji
    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
Ta strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Akceptuję