Nazwa projektu

Uporządkowanie danych po fuzji banków

Branża

bankowa

Klient

Pekao Bank Hipoteczny powstał w 1999 roku. To bank specjalistyczny, który zajmuje się udzielaniem kredytów hipotecznych na cele mieszkalne lub komercyjne. Poza udzielaniem kredytów mieszkaniowych bank finansuje nieruchomości komercyjne na terenie całego kraju. Źródłem finansowania akcji kredytowej banku są środki pozyskane na rynku kapitałowym dzięki emisji listów zastawnych. Wysoki poziom bezpieczeństwa listów zastawnych Pekao Banku Hipotecznego potwierdzają ratingi agencji Fitch.

layout docs

Wyzwania

Fuzja banków doprowadziła do powstania nowego źródła danych oraz nowych potrzeb w zakresie sprawozdawczości i wewnętrznego raportowania.

Brak jednego źródła danych korporacyjnych, przestarzała Hurtownia Danych, niemożliwa do rozszerzenia w rozsądnym czasie, a jednocześnie zmuszona do dotrzymywania napiętych terminów.

Czasochłonne raportowanie przy użyciu kilku przestarzałych technologii.

Rozwiązania

Budowa nowej, kompletnej Data Integration Layer, Hurtowni Danych (w modelu Inmon, z zastosowaniem metodyki zwinnej) spełniającej wszystkie wymagania dotyczące raportowania i analizy oraz Data Marts, a także źródeł raportów zoptymalizowanych pod kątem potrzeb jednostek banku.

Wprowadzenie najnowocześniejszego narzędzia BI, w tym prezentacja konkurencyjnych narzędzi BI, rekomendacja, pomoc w procesie zakupu i konfiguracji, migracja raportów, szkolenia i bieżące wsparcie dla problemów pojawiających się podczas codziennej pracy.

Efekty

Jedno źródło prawdy dla wszystkich korporacyjnych danych.

Możliwość raportowania regulacyjnego po fuzji banków.

Sprawne, szybkie i intuicyjne raportowanie w Power BI.

Znaczące zmniejszenie kosztów dzięki optymalizacji procesów przepływu danych i raportowania.

Możliwość prostej integracji z systemem data-driven.

Nowa odsłona systemu do rezerwacji

Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

EducationSalesforceUX
Zobacz więcej

Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

EnergeticsJavaSystem Development
Zobacz więcej

Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

OPPSalesforceSystem Development
Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
Ta strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Akceptuję