Nazwa projektu

Uporządkowanie danych po fuzji banków

Branża

bankowa

Klient

Pekao Bank Hipoteczny powstał w 1999 roku. To bank specjalistyczny, który zajmuje się udzielaniem kredytów hipotecznych na cele mieszkalne lub komercyjne. Poza udzielaniem kredytów mieszkaniowych bank finansuje nieruchomości komercyjne na terenie całego kraju. Źródłem finansowania akcji kredytowej banku są środki pozyskane na rynku kapitałowym dzięki emisji listów zastawnych. Wysoki poziom bezpieczeństwa listów zastawnych Pekao Banku Hipotecznego potwierdzają ratingi agencji Fitch.

layout docs

Wyzwania

Fuzja banków doprowadziła do powstania nowego źródła danych oraz nowych potrzeb w zakresie sprawozdawczości i wewnętrznego raportowania.

Brak jednego źródła danych korporacyjnych, przestarzała Hurtownia Danych, niemożliwa do rozszerzenia w rozsądnym czasie, a jednocześnie zmuszona do dotrzymywania napiętych terminów.

Czasochłonne raportowanie przy użyciu kilku przestarzałych technologii.

Rozwiązania

Budowa nowej, kompletnej Data Integration Layer, Hurtowni Danych (w modelu Inmon, z zastosowaniem metodyki zwinnej) spełniającej wszystkie wymagania dotyczące raportowania i analizy oraz Data Marts, a także źródeł raportów zoptymalizowanych pod kątem potrzeb jednostek banku.

Wprowadzenie najnowocześniejszego narzędzia BI, w tym prezentacja konkurencyjnych narzędzi BI, rekomendacja, pomoc w procesie zakupu i konfiguracji, migracja raportów, szkolenia i bieżące wsparcie dla problemów pojawiających się podczas codziennej pracy.

Efekty

Jedno źródło prawdy dla wszystkich korporacyjnych danych.

Możliwość raportowania regulacyjnego po fuzji banków.

Sprawne, szybkie i intuicyjne raportowanie w Power BI.

Znaczące zmniejszenie kosztów dzięki optymalizacji procesów przepływu danych i raportowania.

Możliwość prostej integracji z systemem data-driven.

Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

SalesforceService Cloud
Zobacz więcej

Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

Salesforce CommunitiesService Cloud
Zobacz więcej

Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

CSSDesign ThinkingFigma
Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
Ta strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Akceptuję