Nazwa projektu

Szybsza komunikacja dzięki aplikacji

Branża

turystyczna

Klient

Nocowanie.pl to portal turystyczny oferujący noclegi na terenie całej Polski. Założony w 2005 roku, z siedzibą w Lublinie. Na stronie można znaleźć blisko 50 tysięcy ofert. 

layout docs

Wyzwania

Zbudowanie platformy do komunikacji między właścicielem/zarządcą obiektu noclegowego, a turystą. Aplikacja ma być przeznaczona dla użytkowników posiadających swoją ofertę na portalu Nocowanie.pl. 

Rozwiązania

Przygotowane rozwiązanie powinno stać się dodatkowym ułatwieniem i wsparciem, które rozszerzy aktualne kanały komunikacji. Cel? Gdy turysta zapyta o nocleg poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w ofercie w portalu Nocowanie.pl, właściciel obiektu natychmiast otrzyma bezpłatną wiadomość.

Efekty

Aplikacja została zbudowana dla systemów operacyjnych Android i iOS, z wykorzystaniem technologii mobilnej Xamarin. Najważniejsze cechy aplikacji:

– bezpłatne powiadomienia o nowych rezerwacjach i zapytaniach,

– dostęp 24h na dobę z urządzenia mobilnego do zarządzania rezerwacjami,

– szybki i łatwy kontakt z turystami w postaci komunikatora online,

– informacja o zaliczkach, w tym ustalenia wysokości i terminu wpłaty,

– podgląd statusów poszczególnych rezerwacji.

Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

SalesforceService Cloud
Zobacz więcej

Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

Salesforce CommunitiesService Cloud
Zobacz więcej

Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

CSSDesign ThinkingFigma
Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
Ta strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Akceptuję