turystyczna
Nocowanie.pl to portal turystyczny oferujący noclegi na terenie całej Polski. Założony w 2005 roku, z siedzibą w Lublinie. Na stronie można znaleźć blisko 50 tysięcy ofert.
Zbudowanie platformy do komunikacji między właścicielem/zarządcą obiektu noclegowego, a turystą. Aplikacja ma być przeznaczona dla użytkowników posiadających swoją ofertę na portalu Nocowanie.pl.
Przygotowane rozwiązanie powinno stać się dodatkowym ułatwieniem i wsparciem, które rozszerzy aktualne kanały komunikacji. Cel? Gdy turysta zapyta o nocleg poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w ofercie w portalu Nocowanie.pl, właściciel obiektu natychmiast otrzyma bezpłatną wiadomość.
Aplikacja została zbudowana dla systemów operacyjnych Android i iOS, z wykorzystaniem technologii mobilnej Xamarin. Najważniejsze cechy aplikacji:
– bezpłatne powiadomienia o nowych rezerwacjach i zapytaniach,
– dostęp 24h na dobę z urządzenia mobilnego do zarządzania rezerwacjami,
– szybki i łatwy kontakt z turystami w postaci komunikatora online,
– informacja o zaliczkach, w tym ustalenia wysokości i terminu wpłaty,
– podgląd statusów poszczególnych rezerwacji.
Nowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcejNowa odsłona systemu do rezerwacji
Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.
Zobacz więcejAutorski system CRM dla firmy zielona-energia.com
Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
Zobacz więcejWyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce
Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.
Zobacz więcej