Nazwa projektu

Szybsza komunikacja dzięki aplikacji

Branża

turystyczna

Klient

Nocowanie.pl to portal turystyczny oferujący noclegi na terenie całej Polski. Założony w 2005 roku, z siedzibą w Lublinie. Na stronie można znaleźć blisko 50 tysięcy ofert. 

layout docs

Wyzwania

Zbudowanie platformy do komunikacji między właścicielem/zarządcą obiektu noclegowego, a turystą. Aplikacja ma być przeznaczona dla użytkowników posiadających swoją ofertę na portalu Nocowanie.pl. 

Rozwiązania

Przygotowane rozwiązanie powinno stać się dodatkowym ułatwieniem i wsparciem, które rozszerzy aktualne kanały komunikacji. Cel? Gdy turysta zapyta o nocleg poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w ofercie w portalu Nocowanie.pl, właściciel obiektu natychmiast otrzyma bezpłatną wiadomość.

Efekty

Aplikacja została zbudowana dla systemów operacyjnych Android i iOS, z wykorzystaniem technologii mobilnej Xamarin. Najważniejsze cechy aplikacji:

– bezpłatne powiadomienia o nowych rezerwacjach i zapytaniach,

– dostęp 24h na dobę z urządzenia mobilnego do zarządzania rezerwacjami,

– szybki i łatwy kontakt z turystami w postaci komunikatora online,

– informacja o zaliczkach, w tym ustalenia wysokości i terminu wpłaty,

– podgląd statusów poszczególnych rezerwacji.

Nowa odsłona systemu do rezerwacji

Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

EducationSalesforceUX
Zobacz więcej

Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

EnergeticsJavaSystem Development
Zobacz więcej

Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

OPPSalesforceSystem Development
Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
  • Nowa odsłona systemu do rezerwacji

    Umożliwiliśmy przeniesienie procesu dokonywania rezerwacji ze starego systemu na platformę Salesforce, przy zachowaniu wszystkich elementów interfejsu i poprawie jego użyteczności.

    EducationSalesforceUX
    Zobacz więcej
  • Autorski system CRM dla firmy zielona-energia.com

    Wdrożyliśmy CRM w firmie zielona-energia.com, który usprawnia pracę całego zespołu oraz komunikację, zwiększa jakość przesyłanych informacji oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.

    EnergeticsJavaSystem Development
    Zobacz więcej
  • Wyższy poziom w zarządzaniu dzięki wdrożeniu Salesforce

    Wdrożyliśmy Salesforce Nonprofit Success Pack CRM dla Instytutu Humanites, dzięki któremu klient wszedł na wyższy poziom w zarządzaniu danymi kontrahentów, projektów i finansów.

    OPPSalesforceSystem Development
    Zobacz więcej
Ta strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Akceptuję