Nazwa projektu

Wydajniejszy system do przepływu danych

Branża

reklamowa

Klient

Naszym klientem jest firma dostarczająca Connectivity Suite dla branży reklamowej, łączącym narzędzia do współpracy, cyfrowe zarządzanie zasobami, globalną sieć dystrybucji i potężną analitykę w celu zapewnienia bardziej inteligentnych, opartych na współpracy przepływów informacji reklamowych. Obecnie ponad 100 000 firm korzysta z rozwiązań dostarczanych przez naszego klienta.

layout docs

Wyzwania

Opracowanie nowych wersji modułów wspomagających pracę platformy DAM w zakresie wysyłki e-
mail, obsługi przepływu i zatwierdzania dostarczanych treści. Uniezależnienie nowych modułów od
bibliotek zewnętrznych przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności. Opracowanie systemów
wspomagających w sposób zabezpieczający przed utratą danych w przypadku awarii.

Rozwiązania

Wdrożenie nowej wersji systemów wspomagających DAM w zakresie obsługi flow zatwierdzania
contentu, pełnej obsługi systemu wysyłki maili. Usprawnienia aplikacji desktopowej (legacy code
Framework 2.5) w sposób umożliwiający instalację wielu wersji na jednej maszynie fizycznej.

Efekty

Nowe moduły znacząco poprawiły wydajność systemu. Umożliwiając obsługę wielu zadań
równocześnie, z jednoczesnym znacznym skróceniem czasu obsługi poszczególnych zadań.
Zastosowanie nowych rozwiązań pozwala na łatwiejsze wdrażanie nowych wersji przy jednoczesnym
zachowaniu niezależności od pozostałych komponentów.

Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

SalesforceService Cloud
Zobacz więcej

Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

Salesforce CommunitiesService Cloud
Zobacz więcej

Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

CSSDesign ThinkingFigma
Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
  • Skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klientów

    W ramach projektu wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń klientów na platformie Salesforce oraz przeprowadziliśmy migracje danych. Przygotowane rozwiązanie zautomatyzowało pracę i...

    SalesforceService Cloud
    Zobacz więcej
  • Wielopoziomowe globalne centrum wsparcia

    Stworzyliśmy centralny system do zarządzania zgłoszeniami klientów w oparciu o platformę Service Cloud. Rozwiązanie usprawniło znacząco komunikację oraz przyspieszyło obsługę.

    Salesforce CommunitiesService Cloud
    Zobacz więcej
  • Nowa platforma do zarządzania nieruchomościami

    W zaledwie 3. tygodnie zbadaliśmy potrzeby użytkowników, zaangażowaliśmy interesariuszy po stronie klienta, stworzyliśmy funkcjonalny design i zakodowaliśmy część frontendu...

    CSSDesign ThinkingFigma
    Zobacz więcej
Ta strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Akceptuję